torsdag 13. mars 2008

Alicia Keys

Oslo Spektrum 11.03.2008: ca 7500,

For en deilig konsert!-i øyeblikk glemte jeg helt bort tid og sted-og at jeg satt så langt fra scenen at jeg ikke kunne sett om det egentlig var henne-(takk og pris for storskjerm), men det spilte det ingen rolle. Hun fylte hele Spektrum og har en magisk evne til å bare fange deg inn i hennes musikalske verden-og hun fikk meg til å smile, rødme, og le. Når hun synger a Womans Worth-med den stemmen- kunne man bare lene seg tilbake og nyte det. Innimellom frydet jeg meg så det boblet innvendig -og fikk chills i høydepunktene som Superwoman, If I aint got you og Fallin.

Aldri har Alicia sett så bra ut som hun gjør nå, grown up og vakker-rett og slett helt nyyydelig! Da hun avsluttet med No One- tenkte jeg-fantastisk- Alicia Keys-you are my superwoman.

Ingen kommentarer: