mandag 23. mars 2009

Hvordan sikrer du deg luksusmote til budsjett? Lure tips til Matthew Williamson + H&M torsdag 23 April 2009



Da er det ikke lenge til denne kolleksjonen er ute i butikk (23 April 2009)-og jeg har en liten mistanke om at det kommer til å være ville tilstander på H&M denne dagen.

H&M skal sammarbeide med britiske Matthew Williamson, som nå viser i NY og designer lekre hippie/Marrakesh/riviera glamorøse kjoler. Kjendisfavoritt, og elsket for sine fargerike og vakre trykk og mønstrete kjoler og topper-gjerne med paljetter og glitter-og dette er ikke for de som ikke vil syntes.

Tips for dagen:
-Husk å still deg i kø tidlig-de beste godbitene går først.
-Lag en plan-så vet du hva du skal ha og hva du skal se etter og gå kun for dette.
-Vær litt mer frempå enn ellers-hvis ikke snapper noen opp drømmekjolen din rett foran nesen din!
-Allier deg med flere-så får dere fatt i mer.
-Ikke gå hvis du bare skal "titte"-da blir du skuffet og ender opp med den styggeste toppen som ingen vil ha.
-De minste størrelsene henger ytterst-så er du xs løper du bare og tar alle plaggene ytterst og L alle plaggene bakerst.
-Unngå Karl Johan, i Bogstadveien eller Oslo City-og der er de frekke, frempå og kommer til å dytte deg unna.
-Går du dit-så vær forberedt på de ivrigste fashionistaene, klare til kamp og desperate.
-Du kan ta med deg alt og bare levere det tilbake det som ikke passer etter at du har prøvd det i ro og mak hjemme.


Kanskje H&M på Bryn eller Stovner kan være verdt et besøk denne dagen, og kanskje kan det være en fordel å bo i en bitteliten by-hvor ingen har hørt om Matthew Williamson dersom man vil sikre seg disse godbitene, jeg har allerede tenkt ut hvor jeg skal gå...så kan man heller lure etterpå hvor i all verden man skal kunne bruke en fargerik masseprodusert paljettkjole som alle har...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skal gå!! Jeg tar fri på jobben og blir med dit du skal.. Lover å ikke kjøpe det samme som deg.. DEAL??

Snuppeluppen:)

STYLEFOREVER sa...

åÅÅÅÅÅ, er det kun du som leser bloggen min? Eller er bare alle andre sjenerte?

Du får være med-hvis du hjelper meg å holde folk nede mens jeg robber hele sjappa!

Anonym sa...

Jeg skal også til HM denne dagen. Lurer på kanskje på Strømmen Storsenter.
Det er nok flere som leser din blog. Jeg er i hvertfall innom hver dag. Synes du hadde kjøpt så herlig veske fra Mulberry at jeg har fått bestilt meg en jeg og, men jeg kjøpte i Pale pink. Skal hente den før helgen. Gleder meg.
Nina

Anonym sa...

Det er jo ikke bare meg som leser da! Er jo så mye fiint her inne atte. Jeg digger jo Bayswater clutchen din vettu.. Tenkte jeg skulle snik-låne den en dag... hihi.. Eller kanskje kjøpe meg den i sølv eller stort cracked metallic. Venter å ser om jeg får igjen på skatten. krysser fingre!

Snuppeluppen