søndag 17. august 2008

ACNE FEST

Litt kjente og kjære på Acne sitt fashion party:

På Acnefesten ble jeg møtt av lekre Hans og nydelige Geraldine, begge to head to toe i ACNE-utgjør ikke disse to et vakkert par?

Jonas og Hanneli, model people -han har på seg et smykke han laget selv da han var liten og hun har også vært kreativ og laget det fantastiske rosa skjørtet hun har på seg. Elsker stilen hennes!!

Hege har på seg en artig hatt, og ingen kan se kulere ut i briller enn nettopp denne dama! LOVES!


Fotograf Einar poserer villig, liker buksen, skoene og cardiganen-this man is kinda cool!

Pia er alltid trofast mot Mulberry, men kjolen i denne nydelige blåfargen elsker jeg, den har hun laget selv-og kommer til å selge litt på Kry på St.Haugen og på bestilling etterhvert. Pia Haugseth er the one to watch!


Knut tok dette bildet av meg, denne vintage kjolen fra Tonica er så Prada at jeg nesten dør av lykke. Sammen med disse sølvfargete nydelige pumpsene fra Miu Miu er jeg superhappy!


Hans, Dan Jo & Knut, trekløveret som sammen er mer fab enn de fleste jeg vet om! Nydelig!! De lekre Paul Smith lakkskoene til Hans ble desverre ikke med på bildet, men de er beautiful.

Thomas er alltid velkledd og klassisk avslappet, og ofte ute sammen med the fab3-kanksje de burde bli the fab4!

Ingen kommentarer: