torsdag 29. januar 2009

Brillefin hos Luxotitica i Marmorhallen


Her var alle de lekre vårnyhetene fra bla Miu Miu, Prada, Persol, Ralph Lauren, Dolce & Gabbana, Burberry, Versace, og Ray Ban.



Store briller og mye i plast er visst enda en stor trend. Men likevel er det også mye mer farger og mønster på eventuelle innfatninger-mot det mer tradisjonelle sorte og brune. Jeg fant selvfølgelig mine favoritter Miu Miu-i lilla eller med leopradmønster i brunt.

I goodiebagen-som er blant årets beste var det et lekkert par fra RayBan i gull.


Dan Joakim ser fab ut i sort-og er modell for dagen-hvor han viser frem sesongens nyheter.


Her prøver jeg på noen fra Persol-og de er en smule store og mørke, kanskje ikke de jeg blir hottest i.
Ellers har jeg på meg, gammel jakke (som jeg forøvrig fikk mange komplimenter for den dagen, av edruelige mennesker) kjøpt på Top Shop i 2003, god og gammel. Sjalet gir litt farge og er i ull fra Filippa K, genseren er i jukseangora-forkledd akryl med "openback" og påsydde "diamanter", husker ikke hvor jeg fant den-muligens på Fretex eller Oxfam i London, den mystiske genseren fra hvor??, rart egentlig Er det noen andre som vet hvor jeg har kjøpt denne?

Buksene er fra Earnest Sewn, og de var jeg egentlig litt lei (de har forresten helt fantastiske jeans, perfekt til my butt), og jeg har prøvd å selge de tre helger på rad på Birkelunden uten hell-kanskje likegreit for de er tross alt ganske fine. Vesken er Marc, og jeg er delt fornøyd-akkurat som om jeg egentlig skulle ønske at den var en Balenciaga...(poor bag), og bootsene er fra Klesskapet i Bergen og de jobbet jeg hardt for å få-dvs jeg sendte sms til butikksjefen og sa at jeg hadde drømt om dem hele natten og ikke trodde jeg kunne leve uten, så hvis hun ikke hadde solgt de-så ville jeg veldig gjerne ha dem-men siden det var juleferie og jeg skulle tilbake til Oslo-måtte jeg overtale henne til å møte meg utenom butikkens åpningstid og overlevere støvlene. Heldigvis ordnet det seg og jeg elsker dem bare mer og mer for hver dag som går-synd at de ikke vises på bildet, de er brune, semsket, til rett under kneet, norskprodusert, og ullforet hele veien inni og med en fantastisk såle til iskladte og farlige vinterveier. De blir fort veldig varme inne-så de egner seg best i kulden.

Dan Joakim i kledelig klassisk Ralph Lauren-looking gooood!!

Ingen kommentarer: