mandag 12. januar 2009

Hurra for Annegull!


Kveldens dronning: Annegull i sort silkekjole og selvsagt rosa tiara. Jeg har nok en gang tatt frem Nina kjolen-aner at jeg burde skaffe meg en ny partykjole...men sorte kjoler kan enklere brukes gang på gang med nye sko og belter/tilbehør, og når man er med nye folk som ikke har sett kjolen før-litt som når man går i bryllup-og vips der er jammen samme kjolen fremme nok en gang. Jeg hadde en kjole som jeg brukte i tre bryllup i fjor-kjip tenker du kanskje, men det året var det 7bryllup og det er mange for selv en kjole-elsker som meg. Akkuart som guttas dress-som de kan gå med til en hver anledning (selv om man helst ønsker at en mann faktisk eier mer enn to dresser, og da gjelder ikke den fra konfirmasjonen)-bruker jeg mine kjoler om igjen og om igjen, kanskje man egentlig ikke ville lagt merke til det om jeg ikke hadde nevnt det...Men jeg finner frem en ny kjole til neste fest-og da med farger!!


En liten overraskelse, jeg var en overraskelse, sammen med de andre barndoms/ungdomsvenninnene, lite aner Anngull at i rommet ved siden av venter en skokk med venner og familie. Ble ikke bare jentefest-men ordentlig bursdagsfest-og den beste gaven var nok bilen-en BMW et eller annet, fin var den i allefall. (tenk så mange vesker/kjoler/sko man kunne fått for den bilen ass..).


Charlotte er litt glamrock inspirert, Balmains kolleksjon i høst var all about animal prints and leather-så her er det rett inn på toppen av motebarometeret denne sesongen.

Ingen kommentarer: