lørdag 31. januar 2009

Happy Happy HANS


På den siste dagen i Januar var det duket for en liten feiring i anleding Hans fødselsdag og da var vi samlet rundt langbordet og hadde spleise tapas-som er genialt og veldig godt.

Denne gjengen vet å kle seg-det er et syyyyn for øyet og jeg blir like glad hver gang ;)


Anne Guro, Ina og Birthday-boy Hans.

Hege, Tomas og Jeanette,

Janne, Hege, Tomas, litt Pia, bakhodet til Dan Jo, og hatten til Geraldine.

Uheldigvis ble kameraet mitt tomt for batteri-typisk. Men må bare få nevne Pias Peter Jensen for Topshop kjole i sort, og turkis/grønt, som var helt ubeskrivelig-og med de hotte legsa i Gucci killer heelsene satte hun absolutt kveldens standard! Ellers syntes jeg Geraldines hatt og mønstrete strømper til den litt løse sorte Acne kjolen var veldig veldig style-forward! Loved it! Ellers så Ina fantastisk ut i sin sorte Acne kjole og Acne boots, og Anne Guro i sort blondekjole var også hot. Dan joakim-med sløyfe og kort Acne smokingjakke og beige chinos-looking fab, Tomas var sort fra topp til tå og så supert smart ut-og det Hermes-beltet passer perfekt-med den sorte siden ut-og oransje kanskje neste gang?.

Hans hadde lånt Tomas sin gule Polo skjorte, sammen med et stripete slips som passet perfekt! Elsker den sorte skinnjakken til Merete og frynsevesken, og ikke minst den grågrønne pilotjakken til Lena, Monica hadde på seg et stort strassmykke fra H&M, sammen med en blondebody som var gave fra Ann Guro-og ikke egnet til å gå kun i-så derfor en litt vid t-shirt over. Turid hadde på seg en grå skjortekjole-som jeg endte opp med å måtte kneppe opp-litt hud må man jo vise, og øre-ringene var veldig veldig fine. Den grå leopardmønstrete cardiganen til Janne fikk meg til å angre på at jeg ikke kjøpte den (tror den er fra HM), de hadde i allefall en lignende sommeren 2005, de har sikkert hatt lignende etterpå også- og den er engentlig perfekt og veldig kul til den hvite toppen og det sorte skjørtet som hun hadde på seg. Hege kler så godt den rysjeblusen fra Acne, og sammen med ripped jeans og sort jakke blir det stylish og avslappet-cool.

Ellers hadde jeg på meg: En Vintage Prada AW2008-inspiret kjole fra Tonica Vintage, til 800kr-som jeg endte opp med å lage t-skjorte ermer på og minikjole ut av, til den nette sum av 750kr hos sydamen-så da ble plutselig vintage kjolen litt mer enn det jeg hadde tenkt, ellers er det alltid Wolford og de nye Joli Acne bootsene og pluss en fantastisk lekker grønn ring fra Atmosfær til kun 150, den er stor og bare heeelt nydelig.

Ingen kommentarer: