torsdag 25. september 2008

True colors!

Fikk heldigvis anledining til å stikke innom salget hos Malene Birger, mye fint-men endte faktisk ikke opp med noe. Fant egentlig ut at jeg var litt lei av hele kolleksjonen, og at jeg hadde brukt mye der oppe på foto, en del av blusene mm var faktisk med meg til NY på foto i sommer!.


















Denne ulljakken er egentlig ganske fin....men jeg klarte å la vær å kjøpe den.
Buksen min er den fra Nova I Bergen på salg den også-og ballerinasene er fra Pretty Ballerinas og de kjøpte jeg i London da jeg var der i vår. I love!














Nydelig utvalg for alle som digger Malene Birger.


Smugtitt på våren:














Ellers fikk vi en liten smugtitt på våren-friske knallfarger og mønstre-veldig sommerlig, cant wait :) Det var også mye duse og sarte farger sammen med noenfarger, og de lyse tonene gikk fra hvitt til blekrosa, beige og lys grå. Fikk også lagt litt tilside litt godbiter til turen til Cape Town i November for Henne. Friske farger i den knallsol blir bra!!!



















Kan det bli mer sommer enn dette? "Its summer in a tshirt", nydelig farge dust og sart, sammen med paljettene i knallfarger er det bare helt fantastisk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig fin t-shirt!!! hvor er den fra Jeanette?
Håper du har det bra! Cape Town er fantastisk! når drar du?
jeg er i NY! :) God klem

STYLEFOREVER sa...

Hei! Tskjorten er fra Malene Birger-og kommer neste vår/sommer-er den ikke nydelig? Hvordan er NY? Gleder meg til Cape Town ja! Kjekt at du leser bloggen min-nå er jeg i Paris og her er det fantastisk!