søndag 7. september 2008

Stina & Ben Forever 06.09.2008


Here comes the bride:

Vakre Stina i brudekjole fra bergenske designer Anne Lise Tollefsen, sammen med sin far, ååååhhh....så idyllisk og romantisk-jeg elsker bryllup.

To lykkelige, Stine & Ben-FOREVER (Ben har på seg dress fra Paul Smith).

En litt rørt forsamling-veldig idyllisk setting, hvem sier at humanetisk bryllup ikke kan være vakkert og høytydelig? (de siste to årene har jeg vært i 7 bryllup....får litt "Always a bridesmaide-never a bride feeling"-men hey, mye kan enda skje...)


Hege studerete jeg med i London, og hun har på seg en grønn kjole fra Coast, Alan har jeg ikke sett på mange år (han var roomie med Stina i London, hvor vi møttes), men jeg vet at han har på seg en ny dress for anledningen.


Nærmest er Johanna og Eivind-kanskje neste par ut? Liker den grå silkekjolen til Johanna og at Eivind har på seg en lys dress-det blir så mye mer sommerlig med en gang. Hvem ville egentlig trodd at vi er i Bergen i September?

Litt ut i festnatten: Nanna i rosa silkekjole og Hege i grønn coast og jammen er ikke det Alan der også.

Meg og brura, tror det er litt gresk inspirert tema på gang her ja-denne kjolen har jeg faktisk brukt i tre byllup nå-hehe, blitt en dreven bryllupskjole dette etterhvert-klassisk og elegant-just the way I like it.

Ingen kommentarer: