fredag 12. september 2008

Styling i Where2Go, September, UTE NÅ!


Dette er det nydeligste coveret fra W2Go jeg har sett på lenge-hadde en del av byens dameblader hentet litt estetisk inspirasjon herfra ville det blitt en fryd for øyet.


















I September nummeret av Where2Go har jeg stylet Tendenz-sidene for ham og henne. Dette blir mine siste sider siden starten i fjor vinter. Veldig kjekt å få laget så mange fine sider for et blad som bare blir bedre og bedre. Med mer direkte kontroll fra København for å kutte kostnader og utskiftninger i redaksjonen-blir det ikke jeg som gjør disse sidene anym
ore.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig blogg du har. Veldig inspirerende! Gleder meg til å lese fortsettelsen. :)

julouse sa...

Superfint cover!

STYLEFOREVER sa...

Tusen takk!